Servei d'Atenció al Ciutadà

Al Servei d'Atenció al Ciutadà estem a la seva disposició per respondre qualsevol dubte, suggeriment o reclamació que vulgui fer, així com conèixer la seva experiència en algun dels nostres centres sanitaris.

Horari

Tot i que la unitat està oberta més hores, l’atenció directa al ciutadà es fa des de les 9.00 a les 15.00 hores.

Com contactar

  • Correu electrònic: atenciociutada@parcdesalutmar.cat
  • Online: http://www.parcdesalutmar.cat/atencio-ciutada.html
  • Presencial. Fora de l’horari d’atenció al públic, poden fer-nos arribar els seus suggeriments a través del llibre de reclamacions que es troba al Servei d'Admissions d'Urgències o dirigir-se al Servei d'Informació ubicat al vestíbul principal de l'Hospital.
  • Telèfons: 93 248 30 71 o 93 248 33 75 o mitjançant el fax 93 248 36 64.
  • Correu ordinari a l’adreça següent: 

Servei d'Atenció al Ciutadà 

Hospital del Mar
Passeig Marítim, 25-29
08003 Barcelona  

Les seves opinions són importants per a nosaltres. Deixi’ns conèixer la seva experiència.

Altres telèfons d'interès

  • Programació de visites: 93 248 33 34 / 93 248 33 35.
  • Programació radiologia: 93 248 30 22 / 93 248 30 23.
  • Informació respecte qualsevol programació: 93 248 33 33.
  • Laboratori: 93 248 30 27.
  • Documentació Clínica: 93 248 30 39.
  • Informació general: 93 248 30 00.

Campanyes internes

  • Pla d'igualtat del PSMar
  • Hospitals sense fum
  • Hospitals sostenibles

Xarxes socials

  • Twitter
  • Canal YouTube

© 2006 - 2018 Parc de Salut Mar · Nota Legal | Política de Cookies | Accessibilitat