Com ingressar a l'Hospital

La seva estada a l'Hospital comença pel Servei d'Admissions, situat a la dreta del vestíbul principal, on tindran l'ordre d'ingrés del seu metge. Per ingressar, cal que porteu la Targeta Sanitària Individual (TSI) i el full de pre-ingrés hospitalari (full groc).

La persona que ingressa a l'Hospital ha de portar alguna roba com pijama, bata, mudes i sabatilles. També és convenient que porti els seus estris de neteja personal.  

Podeu contactar amb el servei d’Admissions per a qualsevol dubte adreçant-vos al telèfon: 93 248 30 10 o 93 248 30 11. 

Un cop finalitzat el tràmit de l’ingrés, li indicarem la Unitat d’Hospitalització, l'habitació i el llit que li ha estat assignat. A la Unitat d’Hospitalització, la infermera el/la rebrà, li donarà informació útil sobre el funcionament de la unitat i li farà una primera entrevista de control del seu estat de salut. 

Durant el vostre ingrés us serà entregada la Guia d’Hospitalització on s’explica el funcionament de l’hospital: horaris de visita, àpats, serveis de suport, etc. 

Informació d'interès durant l'ingrés

És convenient que conegui el personal amb qui tracta, sobretot el metge i la infermera, que són els dos responsables directes. Amb aquesta intenció, tots els membres del personal portem una targeta visible amb el nostre nom i el nostre estament professional. 

Al costat del seu llit hi ha un intercomunicador i/o timbre per cridar a la infermera. Avisi-la sempre que la necessiti però pensi que les trucades innecessàries poden representar un perjudici pels altres malalts.  

Articles d'ús personal i Objectes de Valor

Li recomanen que, durant la seva estada, conservi amb vostè el mínim de pertinences personals. En tot cas, a l'administració de l'Hospital hi ha un Servei de Custòdia de Valors a disposició dels malalts ingressats. 

L'Hospital no es pot fer responsable dels objectes que no hagin estat dipositats en l'esmentat servei. 

Menjar

A l'Hospital potser no menjarà com a casa, però volem que el menjar mereixi la seva aprovació. Les hores dels àpats són: a les 9 hores l'esmorzar, a les 13 hores el dinar,  a les 19 hores el sopar i a les 24 hores un ressupó. Disposa de dos menús a escollir (a excepció de les dietes especials). 

És important que els malalts segueixin la dieta que han marcat els metges i que aquesta norma no es vegi alterada pels aliments i begudes que li puguin portar els seus familiars. 

L'hora de l'Alta hospitalària

Quan el seu metge consideri que ha de donar-li l'alta, recordi que ha de recollir un informe mèdic d'alta. Tingui'l sempre a l'abast, li serà molt útil al seu metge de capçalera i ens facilitarà la tasca en el cas que torni a aquest hospital o en un altre. És possible que el nostre personal li faci algunes recomanacions. Tingui-les en compte i pregunti tot el que no li quedi clar sobre la seva malaltia. Li recordem que, sempre que sigui possible, el dia de l'alta ha de deixar l'habitació abans de les 12 hores, per facilitar l'ingrés d'altres malalts. Per ajudar-nos a millorar l'Hospital li preguem que, si us plau, abans de marxar, ompli l'enquesta adjunta i la dipositi a la bústia que trobarà a la seva Unitat. 

Assistència Social

A l'Hospital hi ha un Servei de Treball Social que forma part dels equips assistencials i que pot atendre els seus problemes socials o familiars derivats de la seva estada hospitalària o de la mateixa malaltia. Si necessita els seus serveis poden demanar-los a la infermeria o al seu metge responsable. 

Servei Religiós

Un equip de persones està disponible per donar el seu suport als malalts i familiars que ho desitgin. Per demanar-ho, poden acudir al taulell d'Informació (al vestíbul de l'Hospital), Infermeria o, directament, al Servei Religiós. La capella està situada al passadís principal. La Missa catòlica se celebra els dissabtes i diumenges a les 18,30 hores. Podem, també, facilitar la relació amb responsables d'altres religions. 

Servei de Voluntariat

El Centre disposa d'un Servei de Voluntariat que realitza tasques d'ajut de caràcter social, que es duen a terme de manera voluntària i sense cap ànim de lucre. Si necessita aquest servei faci-ho saber a la infermeria.  

Telèfons

Totes les habitacions disposen de telèfon propi que funciona amb monedes d’un euro. Si tenen necessitat de fer servir el telèfon hauran de marcar el 9 per obtenir línia, i a continuació, el número desitjat. El visor ha de disposar d'un saldo mínim de 0,50 euros. Per rebre trucades des de l'exterior, poden trucar-los directament al número de telèfon que figura a l'enganxina adherida a l'aparell telefònic de la seva habitació. L'horari per rebre trucades és de 9 a 22 hores. 

També hi ha telèfons públics a la majoria d'Unitats d'Hospitalització i al vestíbul principal.  

Campanyes internes

  • Pla d'igualtat del PSMar
  • Hospitals sense fum
  • Hospitals sostenibles

Xarxes socials

  • Twitter
  • Canal YouTube

© 2006 - 2017 Parc de Salut Mar · Nota Legal | Política de Cookies | Accessibilitat